Turundus
SEO
Orgaaniline taustajõud millel on meeletu mõju sinu ettevõtte eduloole.
Kuidas sind aidata saame?
Teeme sinu lehe otsingumootoritele nähtavaks!
Millest jutt käib?
SEO, ehk veebilehe otsingumootorile optimeerimise eesmärk on suurendada veebilehe liiklust. Orgaaniline liiklus meelitab lehele kasutajaid, kes on tõeliselt huvitatud selle sisust, sinu teenustest või toodetest ning seda lisakuludeta. Erinevalt tasulistest digitaalreklaamidest, on SEO mõju pikaajaline ning hästi optimeeritud veebileht püsib järjepidevalt otsingutulemustes headel positsioonidel.
Elu on näidanud, et külastajatele, kes leiavad sinu lehe otsingumootori kaudu, paistab sinu bränd usaldusväärsemana kui neile, kes saabuvad reklaamide või sotsiaalmeedia kaudu.
Kokkuvõttes aitab SEO muuta sinu veebilehe Google’ile atraktiivseks. Kui sinu veebisait on Google’i jaoks meeldiv, tõuseb see otsingutulemustes kõrgemale ja toob seeläbi rohkem liiklust ja potentsiaalset kasvu.
Mis järjekorras?
Struktureerime oma tööd järgnevalt:
1. Audit
Esmalt teeme sinu veebilehele SEO analüüsi, et välja selgitada mis seisus hetkel oled. Tulemused käime koos läbi, et saaksid selguse mis on mis.
2. Sätestus
Sätestame sinu veebi SEO platvormi vastavalt leidudele ning vajadusel korrigeerime veebilehe sisutekste, et see vastaks turul toimuvaga.
3. Analüütika
Hoiame silma peal kuidas tehtud SEO reaalsuses toimib ning teeme vajadusel korrektuure, et tulemusi veelgi parandada.
Saa targemaks
Korduma kippuvad küsimused->
SEO on oluline, sest see võimaldab suurendada nii veebisaidi liikluse kvaliteeti ja kvantiteeti kui ka potentsiaalsete klientide kokkupuudet sinu ettevõttega, kasutades tasuta (orgaanilisi) otsingumootori tulemusi. Kuigi tasuline reklaam, sotsiaalmeedia ja muud veebiplatvormid võivad veebisaitidele liiklust tekitada, juhivad enamikku võrguliiklusest otsingumootorid.
Orgaanilised otsingutulemused hõlmavad rohkem digitaalset kinnisvara, tunduvad otsijatele usaldusväärsemad ja genereerivad rohkem klikke kui tasulised reklaamid. Lisaks on SEO üks ainsaid veebiturunduskanaleid, mis õigesti seadistatuna võib aja jooksul jätkuvalt tulu teenida, kuna õigete märksõnade järgi järjestamist vääriv kindel sisu võib aja jooksul lumepalli effekti tekitada, samas kui maksuline reklaam vajab teie saidile liikluse suunamiseks pidevat rahastamist.
SEO teenuse hind sõltub suuresti sinu veebilehe suurusest, hetkeolukorrast ja eesmärkidest. Diginaudi hinnapoliitika on tunnipõhine ning sõltub lõpuks vajaliku töö mahust.
Koostame igale kliendile personaalse pakkumise vastavalt kliendi eelarvele ja lehe esmasele analüüsile. Seejuures anname ka omapoolse sisendi millised muudatused tasuks esmajoones ette võtta.
Jah! Pigem peaks SEO-d aja jooksul muutma ja täiustama. SEO ei ole ühekordne ülesanne, vaid pidev protsess, mis nõuab jälgimist, testimist ja optimeerimist. Google’i algoritmid muutuvad pidevalt, nii et see, mis töötab täna, ei pruugi homme töötada. Lisaks sellele arenevad sinu ettevõtte ja tööstuse arenedes ka sinu sihtrühmad, konkurendid ja märksõnad. Seetõttu on ka mõistlik ka oma veebi sisu regulaarselt värskendada.
Raudpolt! SEO hooldus on vajalik tagamaks, et sinu veebisait jääks aja jooksul optimeerituks. SEO hooldus hõlmab sinu veebisaidi SEO elementide (nt sisu, metakirjelduste, sisemise lingistruktuuri ja tagasilinkide) regulaarset jälgimist ja värskendamist, et olla võimalikult kooskõlas otsingumootorite algoritmide, valdkonna suundumuste ja kasutajate käitumisega. Mida aitab järjepidev nokitsemine saavutada:
- Säilitada ja parandada oma veebilehe positsiooni otsingumootori tulemustes
- Hoida oma veebisaidi sisu värskena ja sihtrühma jaoks asjakohasena
- Veenduda, et sinu veebisait on juurdepääsetav ja kasutajasõbralik
- Tuvastada ja parandada tehnilisi probleeme, mis võivad teie veebisaidi SEO toimivust mõjutada
- Püsida otsingumootori tulemuste lehtedel (SERP) konkurentidest kõrgematel positsioonidel
Muidugi! Meie eesmärk on pakkuda sulle võimalikult dünaamilist ja personaalset lähenemist, seega võta julgelt ühendust, teeme auditi ja siis räägime läbi mis oleks sinu olukorras kõige mõistlikum jätk probleemkohtade parandamiseks.
SEO hoolduse sagedus sõltub erinevatest teguritest, näiteks veebisaidi suurusest, valdkonna konkurentsivõimest ja otsingumootori algoritmide muutumise kiirusest. Üldiselt oleks siiski hea visata pilk oma veebisaidi SEO-le vähemalt korra-kaks aastas, suurematel ettevõtetel korra kvartalis.