Mõttetera

Parimad turundustavad väikeettevõttele

Pildis püsida on keeruline, eriti siis kui erilist ressurssi turunduse peale panna ei ole. Siin paar rida mis võiksid mõtet avardada. 

Turundus

Kui ettevõtte tuleviku kindlustus.

Mis ja miks?

Digiajastul konkureerivad väikeettevõtted suuremate ettevõtetega, kellel on ressursse keerulistesse turundusstrateegiatesse investeerimiseks. See aga ei tähenda, et väikeettevõtted oleksid kõrvale jäetud. Väikese loovusesüsti ja strateegilise planeerimisega saavad väikeettevõtted turul edukalt konkureerida ja areneda. Siin on mõned näpunäited väikeettevõttele.

Loo suhteid kohalike ettevõtetega: koostöö teiste oma piirkonna ettevõtetega aitab sul jagada ressursse ja reklaamida üksteist oma kliendibaasidele. Üksinda jõuab maailma otsa, koos aga lõpmatusse.

Soodustuste ja allahindluste pakkumine: soodustuste ja allahindluste pakkumine võib olla suurepärane viis uute klientide meelitamiseks ja olemasolevate hoidmiseks. Ettevõtted kellel ei ole turundusele palju ressursse suunata, tuleb olla oma väärtuspakkumiste osas paindlikud ja kasutada loovust!

Mõista oma sihtrühma: oluline on teada, milline on sinu ideaalne klient, millised on tema vajadused ja valukohad ning kuidas sinu toode või teenus saab teda aidata. See võimaldab sul kohandada oma turundussõnumeid nendega resoneerimiseks palju efektiivsemalt ning aitab kulusid kokku hoida. Seo need teadmised orgaanilise turundusega!

Kasutage külma e-posti turundust. Külm e-kirjade saatmine võib olla tõhus viis potentsiaalsete klientidega ühenduse loomiseks, eriti ettevõtte algusaegadel, kui täisväärtuslikuks meiliturunduseks meililisti veel kogutud ei ole.

Tänapäeva digitaalsel maastikul eeldatakse, et sinu veebisait või rakendus on juurdepääsetav ja toimiks õigesti erinevates seadmetes ning erineva suurusega ekraanides. Tundlik disain tagab, et teie liides kohandub sujuvalt erinevate seadmete ja orientatsioonidega.

Meililiste kogumine: meililisti kogumine aitab sul hoida ühendust klientidega ja reklaamida neile oma tooteid või teenuseid, saata uudiskirju ja palju muud. Sellega tasuks alustada nii vara kui võimalik - tasuta reklaam on parim reklaam!

Investeerige otsingumootori optimeerimisse (SEO): veebisaidi optimeerimine otsingumootoritele aitab parandada sinu veebisaidi positsiooni otsingutulemustes ja tuua rohkem külastajaid ja seda kusjuures tasuta. Sõltuvalt sinu veebilehe suurusest ja keerulisusest võib see olla kulukas ettevõtmine, kuid seda saab teha ka paindlikult, jupi kaupa.

Blogige oma ettevõtte nišiga seotud viimaseid trende ja sündmusi: oma valdkonna kohta info jagamine aitab sul end eksperdina tõestada ja uusi kliente meelitada. Lisaks on see hea võimalus oma SEOd turgutada - mida rohkem on relevantset ja kasulikku sisu sinu veebilehel, seda suurem on võimalus positsioonidel tõusta.

LOE VEEL

Vaata teisi mõtteterasid ->

Kaasahaarava kasutajakogemuse loomine

Tänapäeva digimaailmas on kasutajakogemuse (UX – User Experience) ja kasutajaliidese disaini (UI – User Interface) tähtsus muutunud üha ilmsemaks. Kuna konkurents on väga tihe, on ka klientide rahulolu säilitamiseks ja pikaajalise kasvu edendamiseks ülioluline kaasahaarava ja sujuva kasutajakogemuse loomine. Siin on mõned UX/UI parimad tavad, mida aegajalt meelde tuletada!

IT ja äriprotsesside kooskõlastamise olulisus

Praegusel ärimaastikul mõistavad ettevõtted üha enam oma infotehnoloogia süsteemide integreerimise olulisust oma põhitegevuse protsessidega. Seda tehes saavad organisatsioonid optimeerida oma tegevust, parandada tõhusust ja kliendikogemust. Operatiivse töö lihtsustamisest rääkimatagi. Siin on mõned põhjused, miks IT ühendamine äriprotsessidega on ülioluline.

Scroll to Top